Teatre Lleial —III Mostra de teatre amateur de la Lleialtat

Dissabtes 3/05, 10/05, 17/05 i 24/05, 18h
Taquilla inversa · inscripció prèvia

Tres de les companyies de teatre amateur que assagen a la Lleialtat uneixen forces per presentar-nos la tercera Mostra de teatre amateur de la Lleialtat. Cada dissabte de maig pujaran a l’escenari de l’auditori per presentar públicament les seves últimes produccions escèniques.

A l’edició d’enguany hi tenim clàssics catalans, tragicomèdies surrealistes i sàtires socials.

La iniciativa s’emmarca dins del context de Teatre Lleial, un grup de treball que aglutina als grups teatrals que assagen a la Lleialtat.

Organitza: La Lleialtat Santsenca
Participen: Aigrene, Oh! Cisne i Els Picarols.

Programa

«Terra baixa» —Cia Aigrene
Dissabte 3 i 10 de maig, 18h

Adaptació d’una de les obres més populars i representades del dramaturg i poeta Àngel Guimerà i tot un clàssic del repertori teatral català.

Aquest drama realista publicat l’any 1897, enfronta els mons oposats de la Terra Alta, pura i incorrupte, on viu en Manelic, que lluita contra l’opressió del tirànic Sebastià, i la Terra Baixa, moralment baixa, insensible, materialista i maliciosa. Tot amanit amb la disputa dels dos personatges masculins per l’amor de la Marta.

Públic adult · idioma: català
Taquilla inversa · [entrades exhaurides]

«Coses que dèiem avui» —Oh! Cisne
Dissabte 17 de maig, 18h

Un recull tres peces breus de l’autor nord-americà Neil LaBute que ens mostra tres situacions íntimes, tenses, delicades o decididament violentes on es disseccionen les relacions de parella en crisi.

Una tragicomèdia mordaç amb dosis de bogeria, surrealisme i crueltat que aborda les grans passions humanes: la ruptura, la incomunicació, el desamor, la gelosia i les mentides. 

Públic adult · idioma: català i castellà
Taquilla inversa · reserva aquí

«Aquí no paga ningú» —Els Picarols
Dissabte 24 de maig, 18h

Una comèdia àcida original de Dario Fo que esdevé una sàtira crítica de la societat amb una trama d’enganys, enginy, miracles i santes.

La crisi econòmica s’estén entre la classe treballadora; cansades d’una situació tan insostenible, les dones del veïnat prenen la iniciativa i al crit de “aquí no paga ni Déu!!!” encapçalen una singular revolta de desobediència civil assaltant els comerços de la zona per a poder sobreviure.

Públic adult · idioma: català
Taquilla inversa · reserva aquí