Dissabte 15 de febrer, 20h-22h. Entrades: 8€
Venda d’entrades anticipada aquí
Dins de la programació del Festival Barnasants, Olden presenta el seu nou disc publicat en tres idiomes: italià (Prima che sia tardi), castellà (Antes de que sea tarde) i català (Abans que sigui tard).
«Prima che sia tardi» és el cinquè àlbum d’OLDEN. El músic i cantautor italià, establert fa temps a Barcelona, segueix les petjades dels seus anteriors discos (“Sono Andato a Letto Prest”, 2014; “Ci Hanno Fregato Tutto”, 2017; “A60”, 2018), on la cançó d’autor es troba amb el rock. Hi ha molt de Bob Dylan i Francesco De Gregori en Olden, a més d’una veu poderosa.
Produït per Flavio Ferri (DELTA V) i publicat a Itàlia per VREC Music Label, «Prima che sia tardi» és un àlbum conceptual en què la denúncia social i una profunda intimitat s’ajunten indissolublement.
El Pato Negro és el protagonista del treball i representa la ideologia racista que exalta la diversitat amb l’únic objectiu de contraposar a la gent. Aquest cop Olden canta també en castellà i en català, no es tracta tan sols d’algunes cançons, sinó del disc sencer que en el mateix mes de febrer es publica també en les dues llengües.
Concert coorganitzat per Cose de Amilcare
🗓️ Dissabte 15 febrer, 20h-22h
📍 La Lleialtat Santsenca, Olzinelles 31, Barcelona
🛒 Entrades: 8€
⭕️ Venda anticipada d’entrades aquí
